توسعه دهنده بازی Blacktail: تفاوت بین سخت افزار PS5 و Xbox Series X زیاد نیست

توسعه دهنده بازی Blacktail: تفاوت بین سخت افزار PS5 و Xbox Series X زیاد نیست

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

توسعه دهنده بازی Blacktail: تفاوت بین سخت افزار PS5 و Xbox Series X زیاد نیست
بازدید : 656

مدیر Parasight، توسعه دهنده Blacktail، معتقد است که تفاوت بین پردازنده گرافیکی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس چندان آشکار نیست.

بارتوس کاپرون، مدیر عامل شرکت Parasite Studios، بیشتر به خاطر ایجاد Blacktail شناخته می شود. او اخیرا با گیمینگ بولت مصاحبه کرده است. کیپرون معتقد است که Xbox Series S باعث ایجاد حس تردید و سردرگمی در بین علاقه مندان به خرید کنسول جدید شده است. بخش دیگری از مصاحبه او به تازگی منتشر شده است، جایی که او نظرات خود را در مورد تفاوت های بین پردازنده گرافیکی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به اشتراک می گذارد.

کیپرون معتقد است که تفاوت بین کنسول های نسل نهم سونی و مایکروسافت حداقل از نظر واحد پردازش گرافیکی چندان مشهود نیست. او همچنین خاطرنشان می کند که تفاوت سخت افزار بین پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بسیار زیاد است و این موضوع بر توسعه جدیدترین بازی های نسل هشتم "تاثیر منفی" داشته است. سیپرون توضیح می دهد:

به نظر من تفاوت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس چندان واضح نیست. من مطمئن هستم که هر بازی‌ساز خوشحال است که آنچه در نسل قبلی اتفاق افتاده در نسل فعلی رخ نداده است. در نسل هشتم تفاوت آشکاری بین پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان وجود داشت و این موضوع به خصوص در پایان نسل تاثیر منفی خود را نشان داد. باید به خاطر داشت که اگر بخواهیم یک بازی را روی چند پلتفرم منتشر کنیم، همیشه باید ابتدا کنسولی را با ضعیف ترین سخت افزار در نظر بگیریم.

می توان گفت Kiperon در اینجا به یک نکته مهم اشاره می کند: اگر استودیو می خواهد بازی خود را بر روی پلتفرم های مختلف عرضه کند، باید به کنسول ضعیف بیشتر توجه کند و بتواند بازی را روی آن توسعه دهد. البته همه مطالعات کوچک و بزرگ باید این موضوع را در نظر بگیرند.

یکی از استودیوهای بزرگی که اخیراً از این قانون نانوشته پیروی نکرده و به همین دلیل متحمل ضررهای سنگینی شده، CD Projekt Red است. همه ما می دانیم که کنسول نسل هشتم Cyberpunk 2077 عملکرد فنی بسیار ضعیفی دارد که با وجود پیشرفت های مداوم، هنوز به طور کامل حل نشده است.

 

 


نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 24 مرداد 1401 ساعت : 19:56
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید